Tema: Re: patarimo del operacines versijos
Autorius: JOnas
Data: 2011-10-11 17:31:47
pas mane neina xp. Isbandziau jau visaip. Istryniau visas particijas,
visvien meta ta juoda langa, alia nera tu instaliavimo instrukcijus.
Buvau imetes win7, win8. be problemu pavyko. Bet xp neina.
Ubuntu butu super, bet draiveriu nera.
Gaila, teks pasilikti prie win7starter.

"Omega" <omega@on.lt> parašė naujienų
pranešime:j719lb$vde$1@trimpas.omnitel.net...