Tema: Re: Q: patarimo del operacines versijos
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-10 13:22:25
On 10/10/2011 01:18 PM, bleketas@work wrote:
> ale bled visas beveik pasaulis vargsas kankinasi kas diena su neveikianceis
> vinduozais ir tik keli procentai gudruciu tyliai ploja katuciu pasislepe :D

tu su tuo 'beveik visu pasauliu' tai atsargiai.
kas sukasi ant desktop'u statistika tikrai mazai zino, bent jau pvz nei
manes, nei taves ir t.t. joje nera. tai ka ji atspindi? nauju laptopu
pardavimo statistika nebent. o kad daznai perkant laptopa parduotuvej
neina jo nusipirkt be windows lipduko, nereiskia kad poto jame nebuna
instaliuota linux. asmensikai zinau du zmones (eilinius userius, ne
programerisu ir pan.) kurie nusipirko naujsu laptopus su windows'ais ir
po kiek laiko susiinstaliavo ubuntu. nes patogiau naudotis.
dar itrauk visu smartfonu statistika, nes ten jau praktiskai irgi uz
kompa galima laikyt. kiek ju su windows ir kiek su linux?