Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: Levas
Data: 2011-10-01 10:26:27
nu laikyti namu porno. Juolabm kad atsiradus HD ir daug megapixeliu, zmones kaupia info. Ne viena kompa teko "salvaginti", kad istraukti namu fotkes... Kuo toliau, tuo daugiau nuotrauku zmones turi. Ypac naujagymiu. Fotigrafuoja sviezia kudiki kas diena po koki 100 nuotrauku... matyt kokius nors eksperimentus daro.

Prades mirineti buitiniai NAS, bus dar vargo is tu raidu traukti info. Bus bizniukas :)

Beja pats irgi kaupikas (tik ne foto), turiu 975Gb informacijos (cia su softu ir windozem). Tame tarpe video- 562G... Ne tiek daug lieka pasalinus filmus.

Bye, Levas