Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: arulis
Data: 2011-09-28 10:18:33
uztenka 5e. beje gal geriau 2 kabelius pravesti bei viena. asmeniskai
turejau toki varianta - po kazkokiu zaibavimu, uzlinko! utp5e kabelis
esantis sienoje . nepamenu ar tarp poros pradejo rodyti kazkokia varza( gal
izoliacija pramuse)  - bet teko jungti atsargini/ ar tai kitom porom.

jei paranojiskai bijai ateities greiciu - tai jokie cia 6kat nepades. tada
reikia ISKARTO optika tempiotis - adapteriu ir dabar gali nusipirkt.