Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-29 16:42:12
jus toks jautrus :)

As bandau irodyti, kad jums stabdo ne tinklas, bet kiti tinklo segmentai. O del SD korteles perputimo... pats gi zinai, kad megapixeliu kiekis nuotrauku vertes nedidina. Vistiek jas ziuresi su savo ipodu su poros megapixeliu ekranu :)

Pagal tavo pasakymus, atrodo, kad pas jus namu tinkle pastoviai vyksta gigabaitu pumpavimas tuo pat metu. Tipo ateina visa seima namo vakare, ijungia prietaisus ir pumpuoja po 20 gigu info kazkur.

NAS lan kelis kistukus mano pavyzdyje buvo parasyta tik todel, kad "is bedos gali net draugo kompa pasijungti ir perpumpuoti jo duomenys".