Tema: Re: UTP + dar viena vyta pora?
Autorius: ABLomas
Data: 2011-09-29 18:23:21
On 2011.09.29 17:33, Levas wrote:
> Viename is anstesniu pavyzdziu buvo kalboma, kad vienu metu ziurint
> du filmus stabdo tinklas. Mano kvaila nuomone, stabdo ne pats
> tinklas, o tinklo administravimo priemones.

Levai, gi ten visų pirma buvo pavyzdys.
Antra, jei paskaičiuosi bliuriko bitreitą, tai gausi paprastą rezultatą
- dviems filmams paprasčiausiai neužtenka šimtinės šliaukos, tai
administruok kaip nori - bet vis tiek bus lagų kontora.

O ir šiaip, diskusija nuėjo į visai durnas lankas - "xuliš tu prieš
metus susivedžiojęs gigabitą ir jį išnaudodamas vis dar nesusivoki kad
to nereikia" ;-)

Dar kartą - jei kainų skirtumas būtų didelis, tai gigabitas gal ir
prabanga. Dabar gi, kai kokybišką 5e nutiest kainuoja vos vos brangiau
nei belenkokį kitą kabelį (kuris to gigabito netemptų? Taip reiktų
lygint?), o kad ir ašuonskylės gigabitinės prokurvos kaina nuo šimtinės
skirias nepilnu šimtu - ką aš žinau, sutaupysi ant alaus ar ko ten, o
paskui čiulpsi nykštį laukdamas kol užbufferins filmuką? =)