Tema: Re: Indukcin?s kaitlent?s?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-23 19:02:19
> Levai, truputį bullshit'as. „Permagnetinimo kaitimas“ indukcinės
> kaitlentės atveju tėra iki ~10%. Feromagnetikų privalumas yra visiškai
> kitoks — aukšto dažnio srovė neįsiskverbia taip giliai į tokias
> medžiagas ir teka tik labai plonu (kur kas plonesniais) paviršiaus
> sluoksniai, dėl ko labai padidėja varža ir atitinkamai išskiriama šiluma.
Prasom paskaiciuoti ir paviesinti 40kHz ir 100kHz skin efekto stori. Poto galesim toliau mastyti apie bullshit koncentracija.
Mano pastebejimas del permagnetinimo- grynai praktinis is metalo kaitinimo. Gi pats dariau kaitintuva ir stebejau kaip metalo balvanke sugeria energija iki kiuri ir po kiuri. Ir tas pastebejimas apmoketas IGBT tranzais.

> Kaista visi metalai. Bet kaip efektyviai turbūt nesiginčysim...?
> Tam pačiam efektyvumui pasiekti variui ar aliuminiui reikėtų gal kelių
> megahercų dažnio.
Megazercu tai nereiketu. Vario nebandziau, aliuma bandziau. Daznis buvo tas pats (beveik) kaip ir geleziui. Tas pats kaip ir grafitui. kaito iki raudonumo visi beveik vienodu greitumu. Tik gelezis smagiau.
Kol gelezis iki kiuri- konturo itampa galima sakyti normali prie pumpuojamos galios, balvanke "sugeria" energija. Tik raudonas-vysniavas, kiuri taskas pasiektas, konture itampa pasoka stipriai ir energija nebesugeriama. Jei operatyviai nesumazinsi pumpuojama galia, blogai baigsis :)

Zada musiskiai metalo lydymo krosnele statytis, tai gal dar daugiau info bus. Rodos 20kW. Tik, kad rupuze labai jau brangi.

Bye, Levas