Tema: Re: Indukcinës kaitlentës?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-23 16:25:04
yra, tik jie labiau kiniski. Ir nelabai verta tokius naudoti del patikimumo ir valymo problemu. Tie keli % nubyrancios energijos kai sildomas padas yra niekis. O ir gal ir man atrodo, kad ploksciadugniai virduliai greiciau uzverda. Kiek ziurejau, atrodo, kad kaitinimo elementas yra arciau metalo ir aisku vandens, nei klasikiniam tene.

O griztant prie indukcines kaitlentes... gal ir geris, jei nebutu tu problemu su siuolaikine elektronika.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt