Tema: Re: Travel photo camera kategorija. 3 var. Patarkit/parduokit. Aciu
Autorius: S54
Data: 2011-08-30 13:50:26
yra tu hibridiniu ir su mazesniais objektyvais, peizazams tas pats
placiakampiai

beje, cia galima palyginti skirtingu aparatu output'a
http://www.dpreview.com/reviews/SonyNex5Nex3/page14.asp

prie ivairiu salygu rezultatai gali buti ir kitokie, bet cia hibridai
neatsilieka nuo veidrodiniu su kitiniais objektyvais.

"rauberis"  wrote in message news:j3h01v$bsi$1@trimpas.omnitel.net...

"> Pats naudoju ir tokius, ir tokius, ir dabar jau linkstu link trecio,
> kompromisinio varianto - Sony NEX. Bet kad tavo zmona jau turi:) Beje,
> kodel jis tik pusiau geras"?

Labas, cia as nedrisiu gincytis ir ko gero taip jau nesigilinsiu i tas
technologijas, kad galeciau pasakyti ar Nex3/5 gali lygintis su DSLR
veidrodiniais. Kiek suprantu kai kuriais parametrais visai nebloga
alternatyva veidrodiniams, kai kuriais parametrais jiems nusileidzia, bet
zinoma, tai rimtesnis modelis nei vienas is 3 mano paminetu travel cameras
kategorijose, vien jau del didesnio ir jautresnio sensoriaus, geresnes lesiu
sistemos ir tt..Bet man jis atrodo irgi nemazas ir dar kazkaip durnai svoris
isbalansuotas: korpusas nedidelis kaip muilines, o lesiai pakankamai
masyvus. Tai tegu zmona tures geresni, rimtesni, kai labai reikes, galesiu
juom pasinaudot, o bet kokia nedideliai isvykai uzteks ir kelionines kameros

Sekmes
Rauberis