Tema: Re: Travel photo camera kategorija. 3 var. Patarkit/parduokit. Aciu
Autorius: rauberis
Data: 2011-08-24 01:35:59
As manau, kad tie, kas perka gerus veidrodzius perka juos ne tam, kad
naudotusi auto rezimu, o kadangi as tarp savo visu pomegiu nebesuspesiu dar
mokytis ir fotografavimo paslapciu, tai man pilnai pakaktu mazesnio fotiko,
kuri dazniausiai naudociau auto rezimu ir tik tam tikrom salygom isijungciau
manualinius nustatymus. as ta turejau omenyje.

R.