Tema: Re: Travel photo camera kategorija. 3 var. Patarkit/parduokit. Aciu
Autorius: Resolut
Data: 2011-08-23 22:57:07
As kelionems, baliuskoms, pliazams,slidinejimui etc nusipirkau panasonic
ft2. Aisku, zoomas ten didziojoj daly skaitmeninis, taciau  aparatas
atsparus smugiams, vandeniui,salciui. Filmuoja hd, tiesa, be stabilizacijos.
Pagal apzvalgas, geriausias rugged aparatas savo kategorijoje. Siaip
patenkintas  tiek kokybe, tiek dydziu, tiek patvarumu.  Nereik pliaze bijot,
kad uzpustys smeli, nereik pergyvent, kad uzlis, stuktels kur nors . Gali
nardyt, jei nori. Nebandziau, kazkaip nedrasu :)
Dabar jau yra ft3 - su gps,ir siaip  patobulintas.