Tema: Re: Travel photo camera kategorija. 3 var. Patarkit/parduokit. Aciu
Autorius: xyx
Data: 2011-08-23 13:20:41
Tai pasiziurek cia, kaip tik tavo grupe aptarineja:
http://www.dpreview.com/reviews/Q311TravelZoomGroupTest/

Kokia nauda is tu muiliniu superzoomu jei patalpoje blykste kokius 3 metrus
apsvitins, o vaikai uz 10 metru uztamseje ir triuksmuose paskende vos
iziurimi bus...

Gal geriau maziau zoom'o o geresne optika ir pora zingsniu pirmyn- Panasonic
LX-5 arba Canon S95 koki? :)