Tema: Re: Pastovios srovės šaltinis
Autorius: Darius-B
Data: 2011-08-14 23:51:31
Ai, bet tu ir ikirus. Pertelika nieko nerodo:)
Buvau siemet du kartus zvejoti Dusioje. Kadangi tave jau siek tiek pazystu
perspeju DU KARTUS SIEMET ZVEJOJAU DUSIOJE, aplamai kiek ir kur zvejojiu ne
tavo reikalas. O tu zvejojai siemet Dusioje? Nebutum toks prativnas
pasakyciau kurioj vietoj siemet Dusioje eseriai 150..250gr laikosi ir ima
ant paprasto slieko. Kaip minejau buvau du kartus ir toje pacioje vietoje
eseriai laikosi. 50m i sona nei vienos zuvies. Nori, kad isduociau ta
vieta?):)

"ejs"  wrote in message news:j29bug$mv$1@trimpas.omnitel.net...

On 08/14/2011 11:35 PM, Darius-B wrote:
> Fainuolis:)
> Nepyk, einu telika paziuresiu:)

faryk. Parašyk ką rodo. Gal kas irgi tik newsuose gyvena.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų