Tema: Re: Pastovios srovės šaltinis
Autorius: Laimis
Data: 2011-08-14 23:47:17
ejs rašė:

> man visuomet buvo sunku atsiminti mažuosius vienetų pavadinimus ;)

Aš juk suprantu, kad architektas ar inžinierius bendrąja prasme tikrai
neklaidžioja per 10^3 į šonus... ;-)
(o man dabar pavyko sumaišyti kairę su dešine)
Elektronikos inžinieriui diapazonas nuo piko iki mega yra kaip du kart
du vidury nakties (paradoksalu, bet tokiame, gana plačiame, diapazone
tenka _praktiškai_ operuoti). Fizikus dar link femto ir peta patraukia.

> Gal yra MatLAB'o grafikos guru?
> fig2svg šiek tiek pastumia išvedamą informaciją.

Tai į o.programming turbūt. Ne guru ir tuo labiau ne MatLAB'o, bet
dažnai iš principo įdomu pasiaiškinti.