Tema: Re: Pastovios srovės šaltinis
Autorius: Darius-B
Data: 2011-08-14 22:45:41
Aha, nuo uA i MPa nukrypom:) Aisku,... gi sventes arteja.
Siaip tai man sunku kazka diskutuoti su zmogum kurio visos mintys eina link
kanalizacijos vamzdziu(gal ne tos apie kuria pagalvojai, bet oro.)
:)

"ejs"  wrote in message news:j29588$plt$1@trimpas.omnitel.net...

On 08/14/2011 09:15 PM, Darius-B wrote:
> Aisku galim kasti griovi ir placiau...bet...
>
> Inzinierius nera fantastas, as kalbu apie realius dalykus.

geras inžinierius visų pirma yra fantastas. Visų antra - bent kažkiek
įsivaizduoja kaip ir kokiomis sąnaudomis jo fantazijos gali būti
įgyvendintos.

> Ir jeigu
> inzinierius suprojektavo, paruose dokumentacija vadinasi: realizuoti
> tai, yra imanoma ar ne?Aisku yra ir utopistu, bet kaip minejau mes
> kalbame apie realius dalykus...

Sčias, suprojektavo vadinasi: ventiliacija į remontuo duobes numatyta
cinkuoto plieno vamzdžiais. Numatyti ir reikalingi nuolydžiai
kondensatui nubėgti. Kaip ir ne fantastika, ar ne?

Fantastika prasideda tuomet, kai pagrindą grindims reikia sutankinti iki
120 MPa. Ir visi šie vamzdžiai, nepriklausomai nuo diametro, sėkmingai
priima jauno mėnulio formą. Duobių sienos išbetonuotos, nukasinėti
reikia ~90cm visame 1500m2 plote.

Gal kas norit apmokėti "realaus inžinieriaus" "realų projektą"?

> O kodel inzinierius negali buti savo darbo rezultato galutinis vartotojas?

kažkokia natūrinio ūkio forma?
Kinai bandė kiekviename kaime pastatyti metalo lydymo cechus - nebeliko
į ką karves melžti.

--
Žiūrėkite,
kad rašto kas vaikų akims nebeatimtų