Tema: Re: Amega168 ir ADC
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-07-16 03:51:28
"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message
news:ivqihn$5ch$1@trimpas.omnitel.net...
> Mažiausiai reikia kreipti dėmesį į tai, kad kažkas juoktųsi. Tegu
> juokiasi. Ypač tie, kurių žodynas ir taip labai skurdus, kaip Elos
> Ščiukinos. Neprigis, tai neprigis. Yra aibės sėkmingų pavyzdžių, kai
> prigijo išjuokti naujadarai. Garantuoju, kad ne vieną ir ne du ir pats
> dabar dažnai ar nuolat (pa)vartoji, net nesusimąstydamas apie jo
> juokingumą...

As gincytis nenoriu, tiesiog mano postas - IMHO. Bet realiai kiek teko
skaityt tu visu nauju kalbininku zodziu, tai kiek is ju isikibai naudotis?
Is dalies pasijuoki, kitu tiesiog nesupranti, o treti nepritampa. Kiek buve
tokiu atveju kad paskaites prunkshteli? O kiek tokiu atveju, kad nuo to,
kada perskaitei ta nauja zodi emei ji iki siol vartoti?
Manau pries industrija nepapusim, o lietuviu kalba su musu jaunimu sitoj
srity tik nyks...

P.S. Is tos aibes isjuoktu naujadaru gal galima bent kokius 5 suzinoti?
Smalsu visai, ka ten isjuokto naudojam :)