Tema: Re: Ne nu tai bl
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-03 12:48:02
Miegapele rašė:
> siaip jau tam kad isiskirtu siluma nebutina trinti ka nor i ka nors.
> lenkiant demferio laida taip pat isiskiria siluma. koks skirtumas kur ta
> energija dingsta. faktas tas kad nera ten jokiu frikciniu elementu.
> palyginus kiek trinties yra tarp 1 km ilgio laido gyslu su tuo slopintuvo
> trosiuku galiuakais tai mizeris.

Šiaip jau, prieš pareiškiant tokią (idiotišką) nesąmonę kaip faktą,
reikia bent akį užmesti į tai kas buvo pateikta ir aprašyta, t.y. bent
minimaliai pasidomėti ar faktas yra faktas.
Kad ir į patentus, kur aprašyta tipinio Stockbridge damper'io
konstrukcija. To, kad miegapėlės akutės nukeliaus iki Stockbridge
damper'io matematinio-fizikinio modelio, kuris sudaromas iš JENKIN
elementų, kurie įvertina/modeliuoja statinę histerezę (t.y. Kulono
(Coloumb) sausojo slydimo trintį) aš jau nesitikiu.

Tau dar sykį specialiai pakartosiu: Stockbridge damper'io kabelis
(messenger cable) yra *specialios* konstrukcijos. Specialios ta prasme
ir tuo tikslu, kad tarpgijinė frikcija būtų didesnė, pastovesnė,
patikimesnė (ir mechaninio energijos slopinimas būtų ne šiaip sau
egzistuojantis kaip neišvengiami nuostoliai, bet būtų *efektyvus*, nes
tai yra pačio damper'io funkcionavimo _pagrindas_). Specialios
konstrukcijos, tai ir specialus plienas, tai ir specialiai (keliais
sluoksniais: 2, 3) spirale glaudžiai suvytos gijos, tai ir gijų kiekis,
geometrija.