Tema: Re: Ne nu tai bl
Autorius: Evaldas
Data: 2010-10-31 20:06:37
"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:iaka2f$5j6$1@trimpas.omnitel.net...
> Visas gesinimo principas vyksta tame, kad situ shuduku svyravimu daznis nesutampa su laido ir taip slopinasi galimas rezonansas.

Šitas "šūdukas" gesina virpesius plačiame diapazone, o ne tik vieną rezonansinį, laidų virpesiai pučiant vėjui nėra kurio nors vieno dažnio.
Tam, kad nugesinti bet kokius mechaninius virpesius reikia virpesių energiją sugerti, t.y. paversti šiluma tai atliekama tame trose su svareliais. Svareliai dėl savo inercijos stengiasi išlakyti pradinę būseną, o laido virpesiai slopinami trose, jis negali būti labai spyruokliuojantis, nes tada laido virpesiai nebus slopinami, negali būti ir per standus, nes masyvus laidas be vargo išjudins sąlyginai lengvus svarelius.

Čia apie elektros linijas, kas ten naudojama antenų atotampoms aš nežinau ir apie jas nekalbu, nes ir klausimas ne apie jas buvo.

Apie dylančius slopintuvus kalbėjo žmogus dirbantis LE ir ne darbininkas. Aš kažkaip labiau pasitikiu juo, o ne newsais :)