Tema: Re: Ne nu tai bl
Autorius: Levas
Data: 2010-10-31 19:46:55
nu tai tas tavo trosas dyla tiek pat kiek ir paprasta spyruokle arba linge. Visas gesinimo principas vyksta tame, kad situ shuduku svyravimu daznis nesutampa su laido ir taip slopinasi galimas rezonansas. Cia nera tokiu iprastu dylanciu daliu. Taip pat dyla to aukstos itampos laido serdies plieninis trosas tada.

--
Bye, Levas