Tema: Re: del 2.4 ghz antenos isnesi,i per 10 cm :)
Autorius: 3brolis
Data: 2009-02-24 17:31:36
dekui  Vygandai ..   kazkodel tavim ir tikesiu ... tik man signalo nuvedimui
visada atrode , kad plikas neekranuotas kabelio galas , kad ir 2 mm   na
tiek jo gaunas lituojant tiesiogiai prie plokstes ir dar prie kito galo
jungties   yra didelis blogis  na ypac prie 2.4 ghz
skias supratau  i ta 10 cm galiuka nekreipt demesio ...:)
aciu...

>>> http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5173