Tema: Re: del 2.4 ghz antenos isnesi,i per 10 cm :)
Autorius: 3brolis
Data: 2009-02-24 11:44:16
dekui  ..bet nu   cia apsurdas butu kad  batsiuvys nestu  kazkam bata susiut
du laidus sulituot ir as sugebu o kebelio ir galine jungti turiu  ..
klausymas juk  del... ar neturi ytakos litavimas tokiai sistemai  ar reikia
verstis per galva ieskot geozondu ir  daryt viska jungtim uzspaudziamom o ne
lituojamom
ir ar kabeliuko ilgis turi ytaka  ji reikia paskaiciuot :) ?