Tema: Re: del 2.4 ghz antenos isnesi,i per 10 cm :)
Autorius: Vygandas
Data: 2009-02-24 12:00:55
Kabelio ilgis principe dzin. Blusu gaudimas, siuo atveju neaktualu, svarbu
buna tik ant gan dideliu galiu.
Aisku geriause kad laida prilituotum vietoje jungties prie plokstes, bet jei
rankos ne tinkamo tiesumo, geriau nedarik.
Lituojamos jungtis buvo visalaik geriau jei moki lituoti, uzspaudziamos buvo
sugalvotos nemoksom. Ne veltui karineja
technikoje viskas lituojama ar net virinama.