Tema: Re: del 2.4 ghz antenos isnesi,i per 10 cm :)
Autorius: 3brolis
Data: 2009-02-24 17:23:28
ok paklausiu paprasciau ...   kuom skiriasi  lituojamos SMA jungtys nuo
uzspaudziamu ir ar yra kazkoks skirtumas nuo to signalui ??

ir ant kiek tiksliai reikai paskaiciuot ta su3.14 ta  kabelio galiuka iki
antenos  naudojant Bangos ilgio ir daznio  sąryšio: formule  ? = c/?.  ar
apvalint iki 3 sk po kablelio???? kas gaunas  12.45 cm ir  pagal tai
paskaiciuot kad nepapuolam i  ketvirti???