Tema: Re: suirinimo aparatai
Autorius: kardanas
Data: 2010-06-21 09:10:07
Pirkau turguje modelis zx7-200 EUROCRAFT. Isvaizda 1:1
kaip sito
http://www.google.lt/imgres?imgurl=http://veikals.autostarts.lv/images/ZX7200.JPG&imgrefurl=http://veikals.autostarts.lv/index.php%3FcPath%3D36&usg=__fastRZoimGQ05oSyRtKffNFkOys=&h=480&w=640&sz=113&hl=lt&start=149&um=1&itbs=1&tbnid=gea-Y3YkEchZaM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dzx7-200%26start%3D140%26um%3D1%26hl%3Dlt%26safe%3Doff%26sa%3DN%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1