Tema: Re: suirinimo aparatai
Autorius: Miegapele
Data: 2010-06-18 16:32:12
Kazkokia pieva snekat. Pirmas klausimas kiek zmogus igudes virinti. Naujokas
paemes svarke i rankas nepavirins kaip ir su dujom. Su kempu dirbam
pastoviai normaliai virinam 8-10 mm skardas ir vamzdzius autokranam, manie
stovi lt gamybos kempukas iki 120 A su 0.8mm viela. Su situo lieju 0.6-5 mm
metala ir jokiu problemu. Tiesa teko upgreidinti vielos padavimo elektronika
ir mechanika, bei pastatyti papildomu kooleriu diodu tilto saldymui. Su
savisauge yra tam tikru miuansu bet plonas skardas sunku bus virinti.
Savisaugia naudojam kuomet virinam 10-20 mm. Tam tinka. Del baliono tai
neikas nevercia jug namu salygom isigyti pati didziausia, yra ir po kokius 5
litrus dydzio. Svarke gerai tuo kad jei nera skirtumo ar vienfaze ar trifaze
(cia apie impulsinio maitinimo ne transformatorines) o kempas vienfazis siek
tiek kreivas reikalas. Nbent taip pat butu impulsinis maitnimas.
Apibendrinant gaunasi:
Kempas:
Paprasta virinti tiek plonas tiek storesnias konstrukcijas neturint igudziu
0.5-5mm (svarbu geros akys ir nedrebancios rankos bei bent minimalus
supratimas apie virinima)
Vienafazis ne impusinis virina kiek kreivai del dideliu iskraipymu po diodu
tilto.
Trifaze ne visur yra.
Reikia tampytis baliona nors ir maza ar dideli.
Sudetingose vietose ne visada gali prieti.
Sudetingesnis transportavimas.
Reikia rupinti duju balionu.
Reikia rupinti kad viela nesudrektu labai bo askui aprudija ir sudinai
virinasi.

Svarke:
Paprasta
Pigu
Daznai buna impulsine
Lengva trnasportuoti
Ivairu elektrodu pasirinkimas
Reikalingi geri virinimo igudziai
Ivairiu elektrodu poreikis laikant juos tam tikrom salygom
Plonu konstrukciju be ypac geru igudziu nesuvirinsi isvis.
Galima suvirinti ypac sunkiai prieinamas vietas.

Isvada.

Jei naudoti garaze, meisternej ar panasiai kemaps nepakeiciamas,
Jei reikalingas mobilumas tik svarke.
O jei reikia visko tai tik TIG bet cia jau atskira teorija ir kainu lygis
kitas