Tema: Re: suirinimo aparatai
Autorius: Gadaminas
Data: 2010-06-18 16:15:25
Galingas kempas oi kaip 10mm virina, net braska...
Megejui sunku ka patart. Jei ne skardos-tai elektrodinis... Juk yra 2mm
elektrodas.. ir lengvas(jei inverterinis) ir virina... Tik reikia atkraipyt
demesi i konstrukscija(yra tokiu, kad sugedus labai sunkiai taisomi), nes
generatoriai buna ant storasluoksnes keramikos... Zodziu jei skardoms-tai
tik kempas. Kaune Virinta gamina gana profesionalius. Visokie INGCO-su spec.
viela. Bet jei darbu nusimato nedaug-gal geriau pasiskolinti is draugu?

"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> parašė naujienų
pranešime:hvfpkp$ak6$1@trimpas.omnitel.net...