Tema: Re: suirinimo aparatai
Autorius: Sail
Data: 2010-06-18 15:43:05
O tai kodel manai, kad kempo paciam reik?
Kempas yra skardoms ir smulkioms gelezelems labiau.

5 mm jau rimtas gelzgalys, todel laiptus tamstos vietoj virinciau nebrangiu
elektrodiniu aparatu.

Kempas be duju - nerimtas reikalas. Viela savisauge brangi, slako lieka ir
taip toliau. Reiskia reiktu su dujom, jei normaliai. Bet - baliona tampyt
teks, nepatogu.
Pas mane pvz kempas paleidziamas max kelis kart per metus, o paprastas
elektrodinis gana daznai.

Jei kempo reikia, paziurek pagal google paieska kempai. Rasi tokia kontorele
ukmerges gatves gale, tai jie ir pakonsultuos, ir parduos ar nauja, ar
naudota. Tiesa, ju puslapis toks pokreivis, pagal tai ir atpazinsi.