Tema: Re: is nuolatines kintama
Autorius: xXx
Data: 2009-02-22 20:59:36
>o tai zinok yra toks stebuklas kai naturali cirkuliacija...

Zinau, nes taip ir padaryta. Ir apie tai jau papasakojau zemiau.

Mano Smetoniskame name puikiausiai veikia- jei imeti i krosni kokia kaimynu
kede, tai po 10 minuciu visuose kambariuose susyla radiatoriai.

Na pas mane po kokiu 30min susyla tik katilas, o radiatoriai igauna savo
temperatura tik po valandos.
Na o pats namas susyla tik po puses dienos kurenimo.

Cia dabar pas mus iprasta visokius cirkuliacinius siurblius statyti,
plonesnius uz pirsta vamzdelius delioti ir per jega pumpuoti vandeni
kliedint apie super-turbo ekonomija del mazos cirkuliuojancio vandens mases.

Vat apie ta ekonomija tai man irgi labai idomu butu padiskutuot.
Tevas savo name pries keleta metu ispjauste visa savitakine sildymo sistema
ir susidejo tuos plonus vamzdelius ir naujus radiatorius. Sukiso virs 10k.
Na susyla aisku viskas greit. Bet...
Katilas stovejo dujinis rusiskas ir jis ten maza ugnele visa laika stabiliai
rusendavo ir neissijungdavo ziema praktiskai niekad. sudegindavo panasiai
200m3/men.
Dabar pastate nauja pakabinama, sistemoje vandens praktiskai 4x maziau, na
bet duju sudegina iki 400m3/men.
Ir dar vienas dalykas, katilas uzgeso, namas ir atsalo. O su sena sistema
budavo vakare dujas isjungia, ryte dar silta visur.
Tai cia pamate, kad bus brangu, uzpernai dar papildomai nusipirko
"zvake"...bet jau prasikeike su juo, tai simet meta lauk.