Tema: Re: is nuolatines kintama
Autorius: Levas
Data: 2009-02-22 20:44:35
o tai zinok yra toks stebuklas kai naturali cirkuliacija... Mano Smetoniskame name puikiausiai veikia- jei imeti i krosni kokia kaimynu kede, tai po 10 minuciu visuose kambariuose susyla radiatoriai. Cia dabar pas mus iprasta visokius cirkuliacinius siurblius statyti, plonesnius uz pirsta vamzdelius delioti ir per jega pumpuoti vandeni kliedint apie super-turbo ekonomija del mazos cirkuliuojancio vandens mases.

Vienoje vietoje Kaune, stovi Smetoniskas pastatas, ten buvo ligonine. Dabar tuscia, tai sildyma is centralinio prisukom iki minimumo- tai visi Smetoniski radiatoriai silti, o kas sumontuota tarybiniais laikais- nafig atsalo. Todel, kad Smetoniska sistema teisingai paskaiciuota, o tarybine prie mazo debeto nafig uzluzta.

--
Bye, Levas