Tema: Re: is nuolatines kintama
Autorius: Levas
Data: 2009-02-22 20:58:33
is pastovios kintama daroma taip- perki ABB vienfazi daznio keitikli. Jis turi DC iejima. O isejime kintama itampa. As toki panasu poros simtu vatu keitikli pirkau ebay aukcione. Tiesa pas mane jis daro 3 fazes is vienos fazes. Bet pasinagrinejus maziau dokumentuotus gnybtus randi ir DC iejima.

--
Bye, Levas