Tema: Re: is nuolatines kintama
Autorius: xXx
Data: 2009-02-22 20:40:04
Na siaip tai klausiau tik minciu, kaip is nuolatines pasidaryt kintama, o
cia iki pat namo sildymo sistemos irengimo daejome.

Zodziu matau, kad apsiribosiu UPS ir akumu didesniu.
Nes siaip tai ten 220V generatoriu turim, na bet palikt ji veikianti del
siurbliuko niekaip neapsimoka ir siaip be reikalo jo ten nedroziam.