Tema: Re: elektrinis piemuo
Autorius: AMB
Data: 2010-04-04 14:53:02
Siap manau, kad teisingai autorius ir sugalvojo elektrini piemeni
pasijungti. Kad ir kiek ten besipyksi nieko tas neduos. Tik butu
geriausiai buve, kad pas ji jau ten butu buves piemuo, tai butum tik
laida pas save pratempes ir dajunges prie jo. O siaip su kaimynais
geriau nesipykti del keliu simtu litu, gali buti koks gaisras ar
vagyste, kai kaimynas galeti ir pamacyti, o jeigu susipykes busi, tai
jam px bus viskas. biski iodmu pasdidare del karviu girdejimo, tai
vadinasi tas piemuo turi veikti tam tikru dazniu, ar viena karta gauna
zaibu ir jau atsimena ta dazni ? :D