Tema: Re: elektrinis piemuo
Autorius: Pilietis
Data: 2010-04-03 20:58:36
> Gal padės pagrasinimas savo pievutę nubarstyti kažkuo kas karvėm nekenkia,
> bet pvz pieningumą sumažina? :)

Nenoriu su tuo ukininku pyktis, nes as ten negyvenu, o jis gyvena...
Galiu atvaziaves paskui rasti pelenu kruva...

> Taip pat galima išsikviesti apylinkės inspektorių ir parašyt pareiškimą
> dėl niokojamo turto. Gaus kaimynas baudą už gyvulių nepriežiūrą.

Nieko jis negaus, nes jo ganyklos aptvertos tvoromis.
O mano sklypas rubeziuojasi trim sienom su jo ganykla.
Taip, kad man siule tik apsitverti teritorija, jei nepatinka.
O aptverti tiek tvoros, man kainuoja...nes dabar yra tik apsodinta tujomis,
bet jos dar mazos...ir tos karves vaiksto ten kiaurai...
Todel matau tik viena pigiausia aptverimo buda su el. piemeniu.