Tema: Re: elektrinis piemuo
Autorius: Levas
Data: 2010-04-03 19:17:29
rasyk gugleje rusiskai ir rasi.

Pats maciau schema- impulsu generatorius kala kas sekunde ir ijungia/isjungia babina. Gaunasi vienisi impulsai. Kodel toks didelis tarpas (0.5...1s)? Todel kad taupyti akumus ir kad visa sistema "tiksetu". Tada gyvuliai girdi ta tiksejima ir labai greitai sumasto kame reikalas ir nelenda prie tvoros

--
Bye, Levas