Tema: Re: elektrinis piemuo
Autorius: acidal
Data: 2010-04-03 22:12:10
Ar turi savo žemės popierius? Ar kažkokių kitų jautrybių nėra?
Jei viskas ok - neteisus jis, kad leidžia gyvulius iš savo teritorijos,
o ne atvirkščiai, kad tu neturi tvoros nuo jo gyvulių.

Pasiskaičiuoji kiek obelų nugraužė, kiek kainuoja jas atpirkti, kuras,
vietinis darbas ir t.t. Ir rašai pareiškimą įgaliotiniui dėl sugadintos
nuosavybės.