Tema: Re: PSU taisymas
Autorius: Levas
Data: 2009-11-07 13:18:15
Nu sitas per nakti praveike ir neuztrigo. Tik pastebejau nesamone- kadangi kambaryje salta, tai CPU ventiliatorius labai letai sukasi, o kai letai sukasi- pradeda cypcioti del to, kad bugtai sustojo ventiliatorius. O siaip strigimas- 5 ir 3V grandineje stovejo mazyciai 1000uFx10V kondikai, kurie nors ir neisipute, bet ju ESR buvo ganetinai didelis. Cia maitblokyje.

O senesne mano auka, kaiptik su senovisku procesorium neveikia, o naujoviskas uzlauzia sistema kai uzsikuria grafika.

--
Bye, Levas