Tema: Re: PSU taisymas
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-11-07 12:30:51

--
Sveiki,

:D Cia gal tokia savaite. As ir viena visiskai isardziau kol pasitaise
perrasius BIOS'a. Ir niekaip nesupratau, kodel jis dirbo metus su senu biosu
ir E6400, o pries savaite pradejo strigti. Tris dienas keiciau po dali jam
ir leidau testus. Ejo lauk viskas PSU, VGA, HDD, RAM atejo laikas ideti
proca, po ranka buvo tik E5200 kurio palaikymui reikejo irasyti nauja BIOS
ir vualia, pradejo dirbti ir su E6400. Visi testai paprasciausiai paimdavo
ir be informacijos pakibdavo.

Mindaugas