Tema: Re: PSU taisymas
Autorius: Laimis
Data: 2009-11-06 20:32:47
Levas rašė:
> HD4890-1Gb.
>
> Bet siaip, beda visdelto ne PSU. Atsinesiau net dvi pakaitines tikrai
> veikiancias paprastutes PCIe ploskteles ir su abiem Linux ar Windoze
> uzluzta. O memtestas gali suktis valandomis...

Na va, matai...
Jei visas memtest'ų rinkinys kelis sykius praeina sėkmingai, tai toliau
rekomenduočiau sukti tik „Test 6 [Moving inversions, 32 bit pat]“ ar
„Test 7 [Random number sequence]“. Esu susidūręs su vienu tokiu bjauriu
atveju, kai tik šis (7) testas ir tai tik po ~valandos išryškindavo
klaidas; matyt klaidą iššaukdavo ne mažiau nei keletos atminties
ląstelių ir dar ganėtinai selektyvus (tam tikros kombinacijos)
modifikavimas.