Tema: Re: PSU taisymas
Autorius: PxYra
Data: 2009-11-06 03:32:43
o idomu koki termomarmala naudoji ? ir koky termomarmala naudot klijavimui
metalinio radiatoriaus prie paduko su tvirtinimais, visas tas reikalas desis
and kaitraus chipo (~60°C) tai turetu ir priklijuot gerai ir silumai
pralaidus but, padukas ir radiatorius aliumininiai
turiu toki Loctite mastic metal/chemical metal bet kitoj pusei nei anglu nei
kitokia suprantama kalba nera uzrasu ir nieko apie temp nekalbama