Tema: Re: lietuviski kompai - atpazinkit -1
Autorius: Virgis
Data: 2009-10-13 14:18:29
Korpusai buvo klijuojami, jei teisingai pamenu, dichloretanu iš plastmasės
lakštų arba lituojami is stiklotekstolito (tos pačios medžiagos, kaip ir
spausdintinės plokštes) pirkto 'jaunajam technike' Kaune Vilniaus gatveje.
Aišku, pasitaikydavo ir pagamintų kokiame nors kooperatyve.
Vienintelis "užsienietiškas“ radio elementas, kuris neturėjo rusiško
analogo - Z80 procesorius. Jis kažkokiais būdais buvo atvežamas iš užsienio
ir buvo pats didžiausias deficitas. Dar dažniausiai  "užsienietiškos“ buvo
pastovios atminties (tos, kur užklijuotos izoliacija) mikroschemos. Visa
kita - rusiška komplektacija.
Kad kompas veiktų, reikėdavo surasti nutrūkusius ir užsitrumpinusius
takelius plokštėje, pakeisti blogas arba atbulai įlituotas mikroschemas
pačiam arba sumokėti maždaug pusę stipendijos tam, kas "paleis".
Mikroschemoms tikrinti net buvau pasidaręs plokštę su lizdais visoms
mikroschemoms. Nusiperki komplektą mikroschemų, sudedi į lizdus, patikrini,
po to išimi ir lituoji į plokštę.