Tema: Re: lietuviski kompai - atpazinkit -1
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-10-13 14:05:53
Jokiu vakarietisku-uzsienietisku detaliu nereikdavo, nebent kvarco ir garso
sintezatoriaus Yamaha mikroschemos.
 pav, uzsienietiskos "atminties" mikroschemos dirbdavo dar blogiau, negu
rusiskos.
  Buvo gaminami ir ne lievakai, visai padoriai stabiliai veikiantys
gamykliniai kompiuteriai padoriame korpuse: "Sintez-M", "Robik", kad ir ta
pati Minsko gamybos "Santaka-2"  ir dar keli, neprisimenu jau pavadinimu.
priedo, juose budavo prapletimo portai pajungt 128 atminties bloka, garso
sintezatoriu, TR-DOS kontroleri.
"Santaka-3" siuo atzvilgiu buvo kuda, papildoma hardware reikdavo kabint ant
laidu. ir siaip nebuvo pats vykiausias variantas, nestabilus ir kapriznas.
  Atrodo, Vilniuj gamino "Dielonika".
  geriausias variantas, man atrodo, buvo "Pentagon-128 Plius". jame jau ant
platos buvo TR-DOS kontroleris 4 diskasukiams, 5 arba 3 coliu flopikam.,
garso sinteztorius ir dar sis bei tas.
  Turejau "ATM-Turbo" su 512 KB atmintim, jam jau buvo galima pajungt modema
ir praplest iki 1024 KB.
 Buvo gaminamas "Profi" su 512 / 1024 atmintim, visais imanomais portais,
TR-DOS ir galimybe pajungt XT klaviatura.