Tema: Re: lietuviski kompai - atpazinkit -1
Autorius: Bilibobas
Data: 2009-10-13 13:38:32
Neuzmirsk, kad buvo fabrikai, institutai kurie "mielai" darydavo lievaka. Taip vargsai inzinieriai ir net direktoriai pasidarydavo papildomu pinigu.
Didzioji dalis rusisku komponentu budavo vogti. Nes i prekyba papuldavo mizeris- legaliai susikomplektuoti cipukus buvo neimanoma. Zodziu juodoji rinka.
Vakarietiski komponentai cia jau veliau pasirode. Pradzioje ejo VDR gamybos Z80 klonai. Rodos ir patys rusai juos gamino. O siaip, rimtesnes mikroschemos vaziavo kontrabanda. Ir pvz. Z80 procesorius pacioje pradzioje tiek kainavo, kad man moksleiviui, buvo net silpna suzinojus jo kaina.
Gal dalis vakarietisku detaliu patekdavo ir legaliai kaip "remont komplekt" vakarietiskai aparaturai. O ir visokie lenkai-vokieciai-bulgarai-cekai-slovenai importuodavo vakarietiskas detales.

Mygtukai ryskiai buvo gaminami kazkokiems kitiems kompams. Korpusus gal isliedavo- Lietuva garsejo plastmases pramone. Taciau maciau ir visiskai "custom made" korpusu- ryskiai darytojai turejo geras rankas.

Bye, Levas