Tema: Re: lietuviski kompai - atpazinkit -1
Autorius: Levas
Data: 2009-10-10 22:07:50
nesimato kas per cipai. Ten turetu buti RT mikroschema (PROMas) ir 500 ESL (emiterno sviaznaja logika) greitaeigis cipas RF generacimui- kad per antena ziureti (ala moduliatorius).

Reikia ideti ROMa ir paparastu TV turetum pagauti signala. Jei tik rusiskos RT mikroschemos neatsistate savo bukles ir siaip nenusmigo. Mano turetos dvi veikiancios "santakos" po 15 metu gulejomo sausame stalciuje neuzsikure...

--
Bye, Levas