Tema: Re: Negaliu apsisprest...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-26 20:51:12
> Nebent generatorinės, kur nebuvo naudojama buity. bet jos nebuvo jokios
> slaptos. Nebent kokia pakvaišus sandėlininkė Ivanova - Petrova įtraukt
> galėjo į tokius sąrašus.
>  Beje, buvo tokių brangių lempų, kad ir neįpirktum.

Pavadinimu neatsimenu, nes ash biski kita kryptim uzsiiminejau. Kad uz koki
KB siustuva butum turejes kruva nemalonumu - atsimenu. Reiktu rusy
paieskoti, bet tu laiku ATPK ar BK net straipsnis uz tai buvo.

> Ir dabar "Maximoj" nenusipirksi "Bieloruso" padangą. Sakysi - slapta?

Ne, nesakysiu. Kad gavau pizdi su konfiskacija nuo voenruko uz vokiska
karini zurnala, kuriame buvo tarybines padvodkes breziniai  ir koviniai
taktinia duomenys -  atsimenu. Kad buvau instruktaze Telsiu raikome, ka ash
kaip tikras pionierius galiu vokietijoj sneketi, o ko ne - irgi atsimenu.