Tema: Re: Negaliu apsisprest...
Autorius: Gintas
Data: 2009-07-25 23:11:57
 Aiskinu dar syki-su kai kuriomis islygomis-resursas, tolygus garantijai. KOKIOS ISLYGOS? Ogi tokios, kad atvyke i padvodke po 14m-nepakeis nemokamai to monitoriaus. Taciau-pagal tai, kad raso ne ant durniaus (ir pats su tuo sutikai, nebent dabar teigsi priesingai)-irenginys TURETU VEIKTI 20 TUKS VALANDU, 15 METU LAIKOTARPIU. Cia kas paties manymu? Ar suvoki, kad visos panaudotos detales, pagal pasvertas prognozes turetu islaikyt savo parametrus 20tuks valandu, is kuriu paskutinioji gali baigtis TIES 15-tais metais nuo pagaminimo (irenginio, ne detales, kas dar daugiau ipareigoja) ?

Skano jam dar kazkokio reik:) Su norimu raidziu sriftu ir  tinkamais tarpeliais tarp raidziu? Paskui kibsi, kad ne lietuviskai? Taip turetu atrodyt:
 "GARANTIJA 15 m."  ??? Kitoks,  kiek suprantu, netiks? :))))))) Lygiai tokio, deja, ner............