Tema: Re: Negaliu apsisprest...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-26 15:30:04
Iskart po nepriklausomybes atkurimo praejus kokems metams, tevukui teko
vartyti savo byla. Ten buvo irasas, kad man buvo prasyta VFR ir VDR vizos.
Vieni ish faktu, kuriais buvo remiamasi - lankau karinio parengimo ir
radistu burelius. Nezinau - pliusa ar minusas man tai buvo. O kad rimtesnes
lempas ten irgi ne per parduotuve pirkdavom, o voenrukas gaudavo ish kazkur
uzpildes kazkoki prasyma irgi atsimenu. Iki visokiu nesamoniu su tuo
totaliniu sekimu nueidavo...