Tema: Re: Negaliu apsisprest...
Autorius: config.lt
Data: 2009-07-26 09:52:59
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:h4fin0$i87$1@trimpas.omnitel.net...
> apie stebuklus ir  nekabejau, taciau ivertinus, kad tais gudziais laikais
> su tokia elementine baze-duodavo toki resursa, smalsu-kiek dabar duoda?

    tie gudus laikai - tai tik civiliams atrodo, kad buvo gudus. Placiai
visuomenei, mazmeninei rinkai buvo limituojamas visu el. gaminiu
preciziskumo ir technologiju lygis. Samoningai, tycia ir labai smarkiai.
Sita tikrai zinau. Turbut, kad nebutu galimybiu bendrauti su uz 'uzdangos'
esanciais ir kad butu lengviau tokius bendraujancius isgaudyt.
    Dabar sita reikala reguliuoja jau ne ideologija o marketingas -
skatinamas vartojimas ir gamyba - jei mano gaminys pas tave veiks 15 metu,
tu nenupirksi is manes po poros metu kito gaminio ir as bankrutuosiu.
    Vienok, tai nereiskia, kad aukstu technologiju nebuvo sukurta. Buvo, ir
netgi labai. Taciau visos naudojamos grieztai tik karineje ir kosmineje
pramoneje, t.y., pilotiniuose projektuose, kurie buvo reikalingi
ideologiniam rezimui islaikyti. TSRS ir buvo stipri valstybe tik savo karine
ir kosmine pramone, i jas buvo metami lb dideli resursai.
    So, nieko nuostabaus, kad sugebejo pagaminti daikta is tokiu medziagu,
kuriu savybes nesikeicia 15 metu. Tikrai nestebuklas, dar ne ta sugebedavo.
    Galbut, 15-20 metu yra ta protinga riba, po kurios tikrai keiciasi
karines technikos karta ir aisku kad toks gaminys jau tikrai taps
nereikalingu?
    Atsimenu, kazkada seniau skaiciau kaip NASA i orbita paleido moduli
kurame buvo aparatura su intel486-33MHz CPU, kai tuo tarpu liaudies
vartojime ju jau beveik nebuvo, gal jau Pentium3 ar P4 laikais. Tai todel,
kad ta CPU iki starto testavo 3 ar 4 metus.
    O jau pries kokius 5metus per Discovery girdejau apie gyvsidabrio
variklius, kuriuose apsisukimu skaicius skaiciuojamas tukstancias per
sekunde. Bet juk mes ju dar ilgai neregesim, jei tokie ir egzistuoja. Cia
tik pavyzdziai