Tema: Re: Q:del saules bateriju ir vejo jegainiu, 12 v. akumo krovimui
Autorius: sail
Data: 2009-01-30 09:44:09
Cia as galiu paaiskint. Kai vejas pucia, chebra plaukioja juroj. Deja pucia
ne visada. Todel tenka laukti, uzmusant laika kaip nors.

Tada alternatyva sedet ir gert prie lauzo, kas yra gerai, bet ilgianiui zudo
sveikata. O va televizorius ar kompas tai jau mazesne blogybe. Taip kad
kiekviena alternatyva gerimui ten yra gerai.

Plius laptopas yra oro prognozes saltinis.