Tema: Re: Q:del saules bateriju ir vejo jegainiu, 12 v. akumo krovimui
Autorius: coolmen
Data: 2009-01-29 16:47:15
suituacija tokia as vln busiukas klp aiksteleje pas pazystamus, nemokamai
todel prasyti kad dar ir kraut galeciau, neturiu tiek naglumo
as tranzais ar su kitais kaitioriais daminu iki klaipedos islipu tusciom
rankom, nes viska laikysiu busiuke, pereinu per autostrada isedu ir vaziuoju
i spota, tai max 50 km nuo aiksteles, per ta laika neisikraus normaliai,
plius galiu aplamai neuzsivesti busiuko atvares, todel ieskau kaskokiu
alternatyvu kad isvengciau nemalonumu