Tema: Re: Q:del saules bateriju ir vejo jegainiu, 12 v. akumo krovimui
Autorius: sail
Data: 2009-01-28 15:38:21
Tai pirk is ebajaus. Kaip kaitistui ir su kemperiu, kainos manau dideles
itakos nedaro. Ir, jei nusipirksi, pasidalink newsuose ispudziais.

Sitas gal netgi normalus, bent jau apsimeta, kad13 W:
http://cgi.ebay.de/SOLAR-PANEL-LADEGERAT-MODUL-SOLARZELLE-AUTO-CAMPING-12V_W0QQitemZ330293847525QQcmdZViewItemQQptZKleinger%C3%A4te_Solar_?hash=item330293847525&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1307

Akumo krovimo laikai pagal aprasyma:
Akku-Ladedauer: 2Ah -  2 Stunde, 4Ah – 8 Stunden, 6 Ah – 12 Stunden, 12 Ah-
24 Stunden, 40 Ah - 80 Stunden

Is tikro tai jei raso, kad max srove 0.74A, tai krausis dar kur tai bent jau
per pus ilgiau, nei siam aprasyme.

Arba sita rekomenduoja kemperiams ant stogo, gausi tuos pacius 0.75A,
pagrindinis modulis su elektronika, plius papildomai turetum prideti du
modulius be elektronikos:
http://cgi.ebay.de/Batterie-Ladegeraet-12-V-solar-getestets-Qualitaetsprod_W0QQitemZ250362119687QQcmdZViewItemQQptZElektroger%C3%A4te?hash=item250362119687&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318